Wednesday, May 13, 2009

Өнөөдөр 5-р сарын 13-н


Hey, Guys? Юу байцгаана даа?
За өнөөдөр би ажилаасаа чөлөө аваад гэртээ суугаад блогоо бичээд, мэдээ уншаад, хөгжим сонсоод байж байна.
Би энд нэг сургуульд орох гэж байгаа тэрнийгээ хөөцөлдөх гээд сууж байна.
Энд сургуульд орно гэж ер нь ядаргаатай юм аа.
Бүүр мэддэг хараалийн үг идчих юмаа. Одоо нэг Acceptance Letter гэж нэг намайг энд сургуульд авлаа гэсэн бичгийг нь аваад хуучин сурж байсан сургуульдаа өгөөд. Нөгөө сургууль нь намайг энэ орох гэж байгаа сургууль руу шилжүүлэх ёстой.
Уг нь энэ 2ийг хоёуланг нь өнөөдөр амжуулах гэсан чинь тэр бичгийг нь 3-н цагаас хойш ав гэсэн болохоор өнөөдөртөө амжихгүй нь shit.
Маргааш өглөө эрт босоод тэр бичгийг хуучин сургуульдаа аваачиж өгөхөөс.

Өглөө босоод нэг аяга кофе уусан тэрнээс өшөө юу ч идээгүй. Энийг бичиж дуусгачихаад гэдсэн нэг юм шидэхгүй бол өлсөж байна шүү.

Энийг бичихээс өмнө киноны үнэлгээний талаар нэг юм бичиж байсан юм. Би уг нь талд нь орсон байсан юм. Дуусгах гэсэн чинь залхүү хүрээд маргаашнаас дуусгахаас.

Өө тийм. Хэрэв хэн нэгэн миний блогыг уншиж байгаа бол миний бичлэг хэр байна вэ? юм бичих стайл нь хэр байна? гэж асуумаар байна. Хариултаа comment дээр үлдээгээрэй

3 comments:

T.G.S said...

CHinii blog chin dajgvi lde tghdee juvhun chinii talaar bh um uu? bi sn oilgohgvi l bn... kkk TGHde dajgvi shv bichij bga zvil chin jinhen ardchilal kkk Songuuli boloh gd dain bolj bnaa ENHBayr ELbegDorj 2 kkk chamd new medeelel bolj magadgvi gl.....

ADA said...

За юу байна даа, сонин сайхан

Anonymous said...

sain bnaa hogshoon ooriihooroo bh heregtei hotlolt chine ch gsn yag ooriihooroo bna ene bol sain gsn ug.. blog hotlono gdg ooriigoo neej ooriigoo hogjuulne gesen ug l de 1 yosondoo tm bolohoor mgliib shildeg bloggeruudiin 1 bolohod oirhon bnaa amjilt!!!!!{23}