Thursday, July 30, 2015

Хүний зан араншинг хэлж өгдөг вебсайт


Өнөөдөр LinkedIn хуудсан дээрхи мэдээллүүдийг харж байтал сонирхолтой гарчиг харагдав аа. Гарчиг нь, "Энэ вебсайт таныг яг ямар хүн болохыг 100 үгэн дээр тулгуурлан хэлж өгдөг" гэсэн нийтлэл байх юм даа.
Миний сонирхол хүрээд уншсан чинь IBM Watson хэмээх сүпер компьютер өгөгдсөн текстийг анализ хийгээд ямархуу хүн гэдгийг нь тодорхойлдог гэнэ. Гэхдээ тухайн текст нь өөрийн чинь бичсэн 100 үгээс доошгүй байх ёстой бөгөөд зөвхөн Англи, Испани хэл дээрхи текстийг анализ хийх боломжтой юм байна лээ.





Миний ч сонирхол хүрээд өөрийнхөө бичсэн номны сэтгэгдэлийг оруулсан чинь ийм дүгнэлт гаргадаг юм даа.
Технологи хөгжинө гэж энэ байдаг байх даа. Миний зан араншингийн ихэнхийг нь зөв тодорхойлсон байсанд нь намайг их гайхшруулсан.

Тэгээд та өөрийнхөө зан араншинг тодорхойлуулмаар байвал энэ линк дээр дарж сонирхоно биз.
Мөн миний уншсан нийтлэлийг уншихаар бол энд дарж уншина уу.

No comments: